Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 21:21 - Папарашката ми снимка ;))
Автор: sankii Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1156 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 26.11.2015 16:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
              

            image


            

A,това е „папарашката снимка“,която бе лично

предоставена от мен на дядо ПИ ПИ по скайпа, ..и с която той /и Гого/решиха,да ме очернят ??!!
Пред кого? и най вече...защо ??
kakво нередно виждате вие примерно тук?
Хубава снимка ,заредена с хубаво настроение...

.. все пак съм на 55 ,бe хора;)

Нали ,не е фатално,че имам “бъг“от 1,5см на едната

гърда ? Професор Lidke  е виновен от Brust centrum

Бруст Центрум в Bergischgladbach- Deutschland

освен това за този 1см ,аз споменах на Го лично...

както и за моята възраст ,където спокойно мога

дa скрия 10г. Освен това имах и смелостта, да си покажа и коремчето на кофти фото..Е,и?

... какво има толкова лошо, или.. важно?!

Дано повече  дами изглеждат, и най вече се чувстват като мен на 58....
Ето проследете заплахите на Гого
най- позитивният блогов герой за всички времена.
;))) image

айде и малко музика...

https://youtu.be/TFRbWJ5DA1Q

За една нежна и красива вечер...






Гласувай:
10



1. milady - Колко Ойро да ти искам за клеветата ,Гошеее??
25.11.2015 22:03
цитирай
2. sankii - Иванушка не знам кога бачка /за Ибането хич и не питаме.;)))..
25.11.2015 22:10
Ето му личното творчество на мастъра
нa ИТ науките ........



цитирай
3. katara - моля, копирайте и споделете! Благодаря ви, колеги !
26.11.2015 12:33
Моля, за съдействие ,колеги!
12:17
Моля за вашата намеса спрямо Лицето Г.Стоименов Гевеченов
очаквам вашето решение, админи ,
относно кражбите на авторски материали
от този потребител/ по долу/ и неговата
арогантна гавра с Помпата и целия блог..
Защо ми изтривате Постинга ?!
/ информирала съм професор Георги Михов
/ ректор на Техническия Уни в София.
чиято статия. „Проблеми на виртуалното общуване
Г. Стоименов е ...откраднал/ както винаги/

Моля ,да се коригирате своевременно..
Поздрави/ Юлия П.Тодорова

of4arsnakovalnia10/?month=11-15...24

bryunetsnakovalnia10/
цитирай
4. milady - аххх, каква находка!! / аз казах КОЙ ще излезе Прав/ както винаги,нямам грешка :)
28.11.2015 17:25
1. pvdaskalov - * ! *
27.11 09:49
анонимен написа:
Това трябва да е поезия? Нали така!
Отдавна се глася да ти го рекна, но вече ще трябва да го напиша черно на бяло (или по-точно бяло на сиво). Такава платформа си избрал (защо ли?).
Аз бих ти препоръчал друг фон, но не за това ми е думата.
Нищо от написаното не се разбира.
Какво имам предвид?
Използваш думи, които ги няма в българския език. Защо го правиш?
Да бъдеш интересен. Но не си. Не си подбрал точните словосъчетания.
Аз тези стихове, които одобрявам и по един или друг начин подпомагам, наистина заслужават. Пример: поезията на zemela.
Tвоето е словоблудство!
Жалко, че и блогът като цяло е пълен с такива постинги.
Но не за дълго. Декември наближава.
Накодил съм каквото трябва.
Чакам само Санки да одобри ;)

Анонимний, но добре познатий, личи си, че си техничар, лишен от поетично въображение. Тук фабулата може да се каже и с две думи, но тя е "творческа предпоставка за създаването на литературно-художественото произведение, етап от идейно-тематичното му програмиране, преди да се пристъпи към творческото му въплъщаване."
Не съм дорасъл да съм защитник на творец като автора на "критикуваната" творба, но тя за мен е напълно ясна - и сюжетно, изразните средства също. С протеста си срещу думите, "които ги няма в българския език" напълно ме разочарова като мислещ човек. Един език трябва да се развива и това е дълг не на улицата, не на лигавите блогъри, а на творците. Толкова от мен. Ако не те гъделичкат слова като
"светулчица във шепа на момче,
венче жълтури в момини косици",
ако те не те омайват, значи си лишен от емоции.
Жалко!
П и е р
цитирай
5. milady - най големият Бисер.. бабамилейди46.. много и отива „Маман“ ,100именофф;))
28.11.2015 18:35
9. mileidi46 - ха а аха.а.а.а ааа
16:13
Ега си мършите..
Знаете ли си никовете??
Стойте си там по мансардите,или по храсталаците по тайгата или джунглата ...и си мечтайте да ме хванете за ауспуха ...
Така ще си умрете самотни и недоклатени:)))))
А аз ще си пия кафето с когото си искам!!
Сърби ли ви някъде??
Е,няма кой да ви почеса..:)))Обречени нещастнички..!!
Яжте си попарата..Мърши!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sankii
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13120
Постинги: 6
Коментари: 16
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930